Duktigaste killen!

Vi har en sååå duktig liten kille. La honom i sängen, sjöng några sånger. Han var superpigg.
Så tänkte jag att jag testar att gå ut och se om han somnar av sig själv.
Vi sitter alltid med honom till han somnar.
Sagt och gjort, jag gick ned o satte mig i soffan. Ville sjöng en stund, rätt vackert. ;)
Han var alltså inte ledsen på en fläck, nångång.
Efter en 10 min blir det tyst... Vi vågar knappt tro att han kanske somnat. Bestämmer oss för att vänta en stund med att gå upp och titta.
Sen så går vi upp tillsammans och hör det underbara ljudet av en snusande liten Ville. Somnat själv!
Nu ska det testas varje kväll till det blir ren rutin för honom. =)

Idag har vi varit mycket ute. Först ett tag själva här i lekparken vid oss innan lunch.
Sen drog vi till Måsta lekpark där vi träffade Cicci och Lucas, Lilian och Elvira.
Efter ett tag kommer även Jessica och lille Melvin. Blev riktigt trevligt och barnen verkade ha roligt. =)

Efter ett par timmar gick vi till Villes farmor o farfar och därifrån kom vi hem för nån timme sedan.

Imorrn är det bankmöte på schemat på eftermiddagen, så då blir Ville hos sin mormor o morfar.

Längtar till på torsdag! Ullared! Äntligen! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va duktig han är men det är nog också för att han är en trygg och nöjd liten kille

2009-09-15 @ 07:35:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Denise

Det är ju jättekul att läsa vad han kan och gör. Stolt mamma till en fin liten kille. Klart man vill berätta en massa!

2009-09-15 @ 20:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0