Idag gick det åt skogen.

Mja, det gick ju inte lika bra den här gången med att Ville skulle somna själv.
Vi la honom vid sju som vanligt, han somnade vid åtta, efter mycket om och men.
Han blev sååå ledsen varje gång man gick ut, så det blev en hel del vagga/buffa/klappa kinden..
Nåja, en ny dag imorgon.

Idag var vi på möte på banken, för att kolla hur mycket vi skulle förlora på att sälja iochmed att vi bundit räntorna. Vi skulle behöva, i dagens läge, betala 91000 kr i ränteskillnader. Inte värt!
Vi vill ju inte sälja alltså, men vi tyckte det kunde vara bra att kolla upp OM vi under nästa år känner att det skulle vara bra. Men men, vi klarar oss ju och kommer göra även om jag börjar plugga. T o m bättre kommer vi få det då eftersom jag har så låg föräldrapenning.
Och nästa sommar löper tiden ut för ett av de bundna lånen, då kommer vi kunna göra om det så att det passar plånkan bättre.
Det blir bra!

Är rätt irriterad i halsen, så jag vet inte om vi ska gå till mammagruppen imorrn. Känns som att alla är lite snörvliga och jag hostar ju inte så värst mycket, så det skulle nog funka. Får se hur det känns imorrn.
Får så dåligt samvete när man missar sånt här 2 ggr i rad. Känns som Ville behöver såna här träffar...

2:a dagen med nyttigt leverne igen. Det har gått bra. Jag ser fram emot när det faktiskt börjar synas på vågen, så man blir lite mer pepp.
Meningen var ju att jag skulle känna mig fin igen till vi firar 5 år och det är 20 november. Det ska gå.

Satt o skulle beställa bilder på Ville. Men det är så jäääkla många bilder att det knasar till sig efter en stund.
Fan. Får nog beställa några månader i taget. Som det är nu så har jag valt ut bilder från jan-sep. Mååånga bilder blev det. 630 st. Hehe
Men han har ju så många ansikten och miner att det är svårt att välja bort bilder!

Nu får det bli en till kopp te med honung.

Kommentarer
Postat av: Pethra

We're so goood. ;)

2009-09-15 @ 21:37:23
Postat av: Cicci

Det blev likadant när jag skulle beställa bilder... så sen blev det aldrig av, hade suttit jätte länge med det och sen hängde det sig eller nått :( Måste ta tag i det igen.



Ja hoppas ni kan komma imorgon, hoppas du mår bättre =)och hoppas du kan börja springa snart igen, behöver din sällskap, har varit sååå dålig på att ta mig ut själv den sista tiden...

2009-09-15 @ 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0