Ullared

Ikväll var Ville duktig igen och somnade själv. Satt med honom en 20 min och sjöng o hade mig, sen provade jag att gå ut och det gick så bra så. =)

Igår var vi i Ullared! Jag, mamma, mormor och Lilian. Det shoppades för en hel del. Lilian slog oss alla med sin ÖVERfulla vagn. Haha.
Ska absolut dit fler ggr. Mot våren vill jag dit igen för att inhandla sommarkläder och födelsedagspresenter till diverse. =)
Dit tog det ca 5½ timme. Vi åkte fel 2 ggr och sen var det en massa vägarbeten överallt.
Hemåt tog vi en annan väg. Då skulle det ha tagit 4 timmar, men det hade hänt en olycka nånstans så vi stod stilla i en timme. Ganska drygt, men vi var hemma vid kl.22 och det kändes asskönt.

Ja.. och där tog orden slut... Eh.


Kommentarer
Postat av: Densie

Hur fick ni plats med allt i bilen? Lilians grejer lär ju ha tagit upp en hel bakskuff!? ;)

2009-09-22 @ 10:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0