Bara en

Yes. Första gången jag lämnar in en uppgift tidigare än vad man måste. Tänkte när jag ändå var klar så skickar jag in den. Kanske dumt eftersom man kunnat fila på den ända till på söndag, men jag har annat att göra. Ska in med en uppgift till, som jag dessutom inte ens har börjat med, förutom att ha läst det man ska inför uppgiften.

Hur som, så känns det då lite lättare inför helgen... när det bara är en uppgift att koncentrera sig på. Typ.

Ville hämtades nyss på förskolan av sin mormor, men vi ses om bara ett par timmar för när Kristian slutat jobba ska vi dit så han kan byta bromsvaddetnuheter på bilen (bromsbelägg, bromsskivor.. nå sånt..). Låter som en jäkla traktor när vi kommer körande. Oerhört pinsamt.

Men innan dess ska jag plugga vidare, så jag inte halkar alltför mycket efter inför helgen!

Ikväll ska jag på första föräldramötet på förskolan. Tråkigt att vi inte går båda två, men då det är kl.19 så känns det lite kört. Dessutom går jag med Lilian.K och Marie, så jag blir ju ändå inte "ensam". =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0