Bra tisdag

Okej, sommaren är räddad. Högre kontrakt. Tack, slipper stämpla. Eller, visst skulle jag kunna för att få lite extrapengar typ, men det ska nog inte bli nödvändigt alls. Då slipper jag hellre.

Ska iväg till jobbet senare när Kristian kommit hem, för att skriva på. Dock är det bara under en prövningstid det gäller, men den prövningstiden går ut i okt och då är jag förhoppningsvis i skolan ändå så.
En sten som föll från mina axlar kan jag säga... Vi har ju inte alls vetat hur vi ska klara oss på mina 16 timmar, förutom att stämpla upp, som jag helst vill slippa. Visst, det är inte ett skithögt kontrakt, det är bara på 28 timmar, men det är iaf så vi klarar oss. Allt är bättre än 16 timmar liksom. =)

Min älskade skrutt ropade "hejååå" med ett leende idag när jag skulle gå från förskolan. Där satt han på trehjulingen, som han dessutom nådde ned till pedalerna på också för det var en lite mindre variant, och bara var sådär underbart fin som bara han kan vara. Älskade älskade unge.

Igår somnade han i sin egen säng... jag kände paniken stiga. Wtf? Nejnej, vi bar över honom till oss sen... För honom är det inte svårt att vänja sig vid sin egen säng igen, det är för mig det är svårt. Vill inte. Vill ha nära.

Nu ska jag fortsätta plugga med ett leende och en hel del kaffe. Blev en bra dag det här. =)


Kommentarer
Postat av: Denise

Du är den enda jag känner som verkligen vill ha ungen i sängen. Har själv skitsvårt att sova med en knodd bredvid mig. Tur att det inte är han som är krånglig, hehe. Men jag förstår dig. På eftermiddagarna tycker jag det är skitmysigt att sova ihop...

2010-04-27 @ 10:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0