Pinigt

Men åh, så pinsamt.

Har en inlämningsuppgift i Arbetssätt- och lärande, som ska in i helgen och som jag inte har börjat med.
Man ska läsa texter från olika internetsidor och sen jämföra med hur man lärde sig osv osv osv...
Iaf, så hittade jag inte texterna, sidorna alltså.. det stod bara "webbsidan kan inte visas". Panik.

Mailade, även om det kändes ytterst obehagligt att på så sätt erkänna att jag inte börjat med uppgiften förrän dagen innan deadline... MEN, 10 sek senare hittade jag sidorna... dooooh... Var bara ett av orden som skulle stå med stora bokstäver istället för små. Mycket pinsamt att maila o förklara, 1 min senare, att jag hittat sidorna...

Så, nu vet han alltså att jag börjat med uppgiften förbannat sent. Men men.. kan ju bli bra för det!

Idag ska jag o mamma hämta skrutt lite tidigare än normalt. Ska åka o köpa cykelstol till honom och cykelhjälm till både han och mig. Vi har en cykelhjälm till honom som Kristian fick från en jobbarkompis, deras dotters använda cykelhjälm alltså. O det kändes inte superbra när det väl kom till kritan. Kan ha den som extra, men jag vill ha en ny så att jag vet att den på inga sätt är "krockad" med eller så.

Åååååh va skönt det ska bli med helg... bara vara.. leka ute.. äta glass... Oså plugga då, men fasiken inte mer än vad jag absolut måste.

Var på föräldramöte igår och maken till dålig uppslutning alltså... Jag trodde vi skulle va maaassor... Vi var 7 st.
O då var vi ju ändå 3 helt nya också. Mycket dåligt. Är man inte intresserad av vad som händer på platsen där ens barn tillbringar en hel del tid? Och vill man inte vara med o kunna påverka verksamheten? Visst visst, man kan läsa på hemsidan om infon det talades om, men man har ju då inte fått säga sina egna synpunkter heller och dessutom så skrivs inte precis allt det som det diskuteras om. Jag blev väldigt förvånad iaf, jag trodde vi skulle va massor. Snopet.

Kommentarer
Postat av: Lilian

vi får hoppas att det inte stämmer.. men tydligen ska det bli jätte kasst väder i helgen. :(

2010-04-15 @ 11:47:30
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Jag

Ja fast leka ute går bra ändå.. det är väl glassen då som får utebli i såna fall. =)

2010-04-15 @ 11:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0