Ullareeeed

Imorrn ska jag någonstans som kommer bli sååå roligt! Om man älskar att shoppa alltså. ;) Ullareeeed!
Jag o mamma tar oss dit en sväng. Åker kl.05 imorrn bitti, så ikväll ska jag lägga mig tidigt med lilla skrutt. Eller ja, förhoppningen är ju att han somnar nån timme innan, men det kan man aldrig så noga veta nuförtiden serru..

Sen är planen att vi ska vara hemma senast kl.21 imorrn kväll. Förhoppningsvis tidgare. Tror vi kommer hem tidigare faktiskt. Vi ska försöka vara effektiva, men ändå hinna med alla avdelningar. Det "hann" vi inte förra gången.

Sen får vi se om skrutt är hemma på tisdag eller hur det blir.. Han rosslar o har hosta. Kristian tog ut honom en liten liten stund idag för att gunga iaf. Han (Ville) stod här o skrek "guuuuncka!! guuuncka!!" Så, lite frisk luft.

Jag vill ju egentligen inte köpa en vanlig säng till Ville än... Han gör ingen anmodan alls av att klättra ur spjälisen så.. Men, om det här ska fortsätta med jobbiga nattningar, då vill vi nog ha en vanlig säng till honom så vi kan ligga bredvid honom till han somnar. Nu sover han hos oss varje natt och inget fel med det, än. Men jag vill ju inte att han ska ligga där för jämnan till han är 8 år liksom..
Och först trodde jag att jag ville ha en växa-säng, men jag har nog ändrat mig. De är egentligen bara söta och tar förstås mindre plats, men rent tekniskt så är de bara ett mellanting, man köper ju ändå en riktig säng sen, då kan vi lika gärna göra det direkt. Vi får se vad det blir.. man får väl plats i en växa-säng också hoppas jag. Om det ens blir nåt av dem inom en snar framtid, han kanske börjar somna skitbra snart igen. =)

Mina fina vita adidas-skor som jag köpte... de är inte vita längre.. buhu. Eller, det är bara därframme de inte är vita längre. På sidorna är de enkla att tvätta av, för jag smorde in dem med fett förut. Men därframme går det bara inte trots fett. Snyft. Och visst, jag gillar inte är skorna är KRIT-vita, men jag vill heller inte ha dem svarta. Hmpf.


Kommentarer
Postat av: pethra

det finns vit skokräm som funar bra på såna skor! hett tips. =) ha så jäkla skoj imorgon, jag är avis! :D

2010-04-18 @ 20:14:11
Postat av: Zandra

Det är ju såå kul att gå i Ullared! Varit där 2 ggr var av en när vi väntade Rasmus. Hoppas ni hittade massa kul!!

2010-04-19 @ 12:24:55
URL: http://almsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0