Vabba

Vår älskade skrutt blir nog hemma "hela veckan", dvs imorrn och på fredag också. Han piper på rösten o låter som en liten kattunge när han ska prata högt eller gråta. Min bebis... Han har ingen feber iaf och har inte haft alls den här gången. Det är inte ofta han har feber, när jag tänker efter. Han skulle säkert kunna gå till dagis redan, men jag vill ha honom hemma när han inte är 100, eller ens 97. ;) Tur man inte vabbar... tänk va pengar som skulle förloras..

Vi skulle egentligen till Busborgen på lördag förmiddag, men vi får väl se om det blir av. Jag själv är ju som sagt inte bra heller. Snorar o har mig nu också... Hms.

Försökte mig på att plugga igår kväll... och det gick väl litegrann, men så vaknade Ville och det tog 45 min för honom att somna om.. doh. Mjaja, det får bli bra ändå. Får ösa på av bara helvete nästa vecka, för nästa söndag är det inlämningsdags igen.

En rätt bra sak med det hela är ju att förhoppningsvis är det dagisbacillerna i början som gör att han varit en del förkyld på senaste (sen kanske jag är överdriven med att hålla honom hemma SÅ FORT han hostar, men ja, så länge det inte vabbas så känns det som det självklara valet) och att han då blivit lite "immun" sen när jag börjar jobba, så man slipper vabba all the time. Ja nu kan ju Kristian också vabba såklart, men vem tror ni vi förlorar mest pengar på om den vabbar? Jo, Kristian. Ofcourse. Har har vabbat en dag förra gången, så jag kunde plugga, men som sagt... we need the money. Löjligt att det är så, att inte båda ska kunna vabba pga pengar, men vad gör man.

Nu ska vi bygga med lego! Han fick nya grejer med duplo igår.. fun fun. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0