Åka flygplan

Imorrn åker vi till Turkiet! Tjohoooo! Det packas för fullt här. Eller nej, inte packas, det skrivs listor. Om och om igen. ;) Packas gör det nog inte förrän imorrn. Möjligen ikväll.

Tvätta ska jag också. Och städa. Eller vi, förstås.

Nåt är det som gnager i mig, men det är väl bara det faktum att man den här gången har med sig sin lilla skrutt. Jag blir sjuk när jag tänker på om det skulle hända nåt där borta... Usch.. nej. Varenda sekund ska det finnas minst ett par ögon på skrutt. Varenda sekund.

Det blir toppen!

När vi vaknade för en stund sedan sa Ville "åka flygplan?". Imorrn älskling.. imorrn... =)

Kommentarer
Postat av: pethra

ni kommer få det skitbra. i know it. :-) njuuut från mig med!

2010-08-19 @ 09:14:20
Postat av: Anonym

Mormor kommer inte att släppa honom ur sikte en sekund ens, ja det är klart när han sover då

2010-08-19 @ 11:05:43
URL: http://margoth.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mormor kommer inte att släppa honom ur sikte en sekund, bara när han sover förstås

2010-08-19 @ 11:07:17
URL: http://margoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0