Skridskor

Idag har vi varit på isstadion där Ville fått åka skridskor för första gången.


Förväntningarna är höga

  

  



Han kunde stå själv på isen, korta stunder. Bra balansträning det här. =)

  

Såhär glad blev han över att öppna nr.7 i julkalendern och hitta Kalle Anka. =) Han vill gärna fuska och går då och då o plockar ned en vante, nångång har han lyckats hinna öppna också, men nej. Vi säger om och om igen att han bara får öppna en om dagen och då går han o sätter sig nånstans o låtsas vara ledsen... tills vi kittlar honom.. ;)


Jag är såndär som EGENTLIGEN inte vill att Ville ska få en massamassa julklappar, eftersom han ändå inte kommer hinna uppskatta allt han får. Men alltså.. vad svårt det är att sluta handla! "den dääär skulle han gilla och en sååån mååååste han haaa!" Hmpf. Men nu, nu har jag slutat. Nu är det nog. Så. Bra. Tror jag.
Jag funderade faktiskt t o m idag på om vi skulle lägga undan en del julklappar, så han inte får alla på samma dag. Men ja.. vilka lägger man undan dådå? Haha. Jag (vi) har ju bara köpt sånt vi tror att han verkligen skulle gilla (Musse Pigg-flygplan) eller sånt vi gärna ser att han upptäcker (Mora Träsk-Dvd), så att då välja vad man skulle plocka bort, det känns omöjligt. Nåja, nästa år är ett nytt år, DÅ ska vi bara ge MAX 5 julklappar. Så. Bra. Tror jag.


Kommentarer
Postat av: Lilian

vira ska få 2 julklappar.. hehe :)

2010-12-12 @ 21:57:52
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Mamma

Lilla skrutt så duktig, ja det är svårt att låta bli att handla åt honom särskilt när man bara har honom att köpa leksaker till

2010-12-13 @ 06:04:08
URL: http://margoth.blogg.se/
Postat av: Jag

Jag får se det såhär: det här året är han för liten för att tro att det är en vana, så det vi gör nästa år, när han är mer medveten, det kommer han mer tro att "så är det". =)

2010-12-13 @ 13:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0