En lekfull dag

Första veckan på vfu:n avklarad. Tänk va skönt med helg, man hinner aldrig uppskatta helgen när man inte är nånstans på heltid. Jag blir nästan lite ledsen över att det bara är en vecka kvar på vfu:n. Nu kommer de ta så lång tid innan jag är där igen för det verkar som att man inte är ute på vfu nåt i nästa kurs..
Imorrn blir det julklappsbyte med släkten och sen lördagsmyyys. Kristian är på AW ikväll så här sitter jag och tittar på Twins medan skrutt sover gott i vår säng. Trodde det skulle ta år och dar innan han somnade efter att jag gick därifrån. Han låg o snacka en stund, men sen blev det tyst. =) Han har haft så roligt idag. Först förskolan, som han älskar och sen när vi hämtade honom så tog vi med oss Viran också och de körde järnet här kan jag säga! Gud så de lekte. Dansade, kramades, sprang och jagade varandra, jagades av Kristian och då tjöööt de verkligen av skratt hela tiden. De är så fina. =)


Elvira blir skrämd av Kristian


Ville jagas av pappa


=)


De är smarta våra ungar. Drar åt varsitt håll.


Springer runt runt och skrattar.


Jagas igen.. ;)

 
Elvira tjuter av skratt =)


Inte snabb nog med kameran.. men man ser hennes hår iaf.. hehe


Ville blev kittlad av de båda två. =)

 
Kramas är mysigt. =)

 
Helt plötsligt började de dansa med varandra.. =)


De ville åka i bilen, men den hade slut på batteri. De var inte helnöjda över det. ;)

  
De små konstnärerna. Ibland hittar man ett konstverk på golvet eller på bordet.. tur det går bort med vatten.


Dags att öppna tv-julkalendern


Han letar.. vare bara det här liksom?!


Nöjer sig till slut.. ;)


Annat är det med julkalendern han har fått från sin mormor. Där i får han en sak varje dag. Igår var det en Musse-figur och idag en Mimmi-figur. =) Har dock glömt att ta kort när han öppnar den, men han gillar den skarpt! "vantor" säger han. =)


Idag fanns det ett kort på förskolan när han visade upp en kloss och då hade han sagt "Pappa jobbar här!". Jag fattade nada så jag frågade läraren. "Vi bara antog att han jobbar på Volvo, för det var ett upponervänt A på klossen?" Haha.. Han är smart han, min unge. ;)

Han hade ritat av sig själv idag och den teckningen hängde uppe på väggen. Får inte glömma att kolla så vi får hem den sen.








Kommentarer
Postat av: Lilian

haha finaste skruttungarna har ju helt klart vi! :) Virrepower! :D

2010-12-03 @ 22:01:16
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Mamma

Så söta skruttar

2010-12-04 @ 22:28:04
URL: http://margoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0