Dåligt

Japp, då fick man det kastat i ansiktet. Not good enough.

Hade jag haft rätt på en fråga till hade jag fått G, vilket var det högsta man kunde få på detta psykologiprov t o m.
Men nej..

Jag blir helt slut av tanken att behöva läsa på MER än vad jag gjort. Hur är det möjligt?
Jag sitter ju mina timmar.. jag läser det jag ska.. Varför fastnade det inte?
Kristian skulle hjälpa mig lite ikväll. Bara kolla igenom lite och fråga lite. Och Pethra skulle hjälpa mig i nästa vecka att lägga upp nån slags annan plan. Hur som helst intressant att se någon annans synvinkel på hur den skulle lägga upp allt.

Jag kommer att få en extrafråga i betygssamtalet i slutet, så att provet ändå kommer räknas som G. Men ändå, det är irriterande och jag blir ledsen. Jag pluggar som en jävla idiot, men ändå räcker det inte...

Om en timme ska jag gå o hämta älskade lilla skrutt, sen ska vi bege oss till svärpäronen. Skulle ta pulkan med Ville dit hade jag tänkt, men nej, för den gick sönder. Jävla skitstenar de lägger överallt på vägarna. Vassa som knivar.

Och träningsvärk från igår har jag också. Sprang en halvmil för första gången på .. 3 mån? 4? Kommer inte ihåg. Långt innan jul var det iaf. Oktober?
Hur som helst är det skönt med träningsvärk, så jag välkomnar den tillbaka. Det betyder att kroppen reagerat på nåt sätt. Nu gäller det att ta upp det här igen.. måndagar och onsdagar.

Har planer på att springa Dianamilen i aug. Nån som vill haka? 21 aug tror jag det var.

Dagen absolut bästa, eller hela månadens bästa, är att mamma och jag ska på spa 12 mars.
Damn va jag längtar till det... Bokat massage och ansiktbehandling också. Bada pool, basta.
Vi ska testa yoga, qi gong och aquaspinning tänkte vi. Så skynda sejpå nu lilla tiden...

Jag vill slipa och måla trappan. Nu när det är tapetserat där ser det så hemskt ut med den fula trappan...

En bra sak i allt detta elände med skolan är att jag hittat någon att diskutera med. Vi båda läser religion och samhällskunskap i samma takt och startade samtidigt. De ämnena är ju verkligen diskussionsämnen, så det underlättar att ha någon att prata med om frågorna osv.
Kanske borde ha haft någon i psykologi också... tydligen... suck. I suck.





Kommentarer
Postat av: Nikolina

Ge inte upp gumman och you DONT suck ;-) Fan vad kul med SPA!! Kram

2010-02-09 @ 18:35:43
Postat av: Mamma

Ja det är bara att kämpa på men fy va jobbigt, du är duktig/ Kram

2010-02-10 @ 06:41:47
URL: http://margoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0