Lugnare tempo

Jag känner mig bra mycket lugnare nu, sedan jag bestämde mig för att inte lägga ribban så högt.
Jag läser och läser, men jag tar det i mycket lugnare takt och tänker inget som "om jag skriver de här uppgifterna nu så slipper jag ju nästa vecka och kan då börja med det och det och läsa det där och det där". Nej.
Jag gör nu allt enligt som man "ska". Exakt som det står på deras papper. Och så får vi se hur det känns efter ytterligare 4 veckor.
Jag har upptäckt att jag kanske inte alls följde deras råd till punkt och pricka. För som nu, enligt den här veckan på samhällskunskapen skulle jag läsa speciella kapitel, svara på instuderingsfrågorna och sedan låta själva inlämningsuppgiften vara till nästa vecka. Mm, har lagt bort den efter jag blivit klar med det andra. Så. Nu får vi se. Förra gången satte jag ju direkt fart med nästa grej i samma ämne. Mm. Får se...

Ska skriva en psykologiuppsats om ett funktionshinder. Nåt förslag på något man kan hitta mycket fakta om kanske? Lutar åt depressioner... Men jag vet inte. Skrivit min mall iaf, den som Pethra lärt mig att skriva inför en uppsats. Tack vännen. =)

Idag gick det superbra att lämna Ville igen. Skönt.

Nu har det bokats en resa till Ullared igen. Wehuuu... Hehe. Ska spara pengar nu på 3 löner så jag kan köpa en massa grejer därnere. Kul! =)

Spa OCH Ullared på samma vårtermin... är inte livet för härligt? ;)

Kristian och jag sprang tillsammans igår eftersom mamma hämtade Ville från dagis. Så nu har jag sprungit 1 mil den här veckan. Kanske hinner bli en halvmil till om jag orkar i helgen. Skönt! Äntligen!


Första dagen vi skulle till dagis. Han är inte superglad. ;)


Lite gladare, men ändå väldigt misstänksam. Hehe


And off we go!


Ville o pappa bygger koja som vanligt. =)


Leker vit riddare på hästen... jaha.. skulle det vara riddare på den vita hästen? ;)


Polarna firade att Ville fyllde 1½ år. =)


Och är man polare ska man gärna ha likadana pyjamaser. ;)

Kommentarer
Postat av: Denise

Springer ni utomhus? Låter kallt, burr =)

2010-02-11 @ 12:18:23
Postat av: Jag

Denise: Nej, faktiskt inte. =) Dubbla byxor,3 tröjor blandat,mössa, halsduk och vantar and we are good to go! ;)

2010-02-11 @ 15:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0