Ny baddräkt

Har precis beställt en kjolbaddräkt. Tycker såna är fina! Det var först o främst till när vi ska på spa, men så kom jag ju på att vi då kan börja gå till badhuset lite oftare. Är inge för bikini när det inte ska solas.
Den tankini jag haft nu, köpte jag när jag var gravid när vi skulle till Turkiet. Den är förstås för stor nu, kan ju vara skönt att ha en i rätt storlek istället.


Från Miss Mary. Jag tycker den e söt. =) Lite dyr för min smak egentligen, men man kan tydligen inte komma under 500 spänn när man vill ha kup-storlek verkar det som. Nåja, jag får använda den flitigt!

Idag var det 3 barn på Villes avdelning. 3 st. Hehe. De leker ju med andra småbarnsavdelningen då också, men ändå. Aldrig varit med om maken till lite ungar en hel dag. =) Eller 4 kanske det blev förresten, med Ville.
Nu är det så himla roligt att hämta honom... Han kommer springandes med ett stort leende och ger en stora kramen. Gullunge.

Inatt vet jag inte vad han drömde. Han måste ha drömt att han var en helikopter alltså. Han hamnade hos oss vid 2-taget när han vaknade till och fram till sju-taget så snurrade han runt runt runt. Hela tiden alltså. Han brukar röra sig, men inte såhär. Konstigt nog är jag ändå inte trött. Så jag fick väl ut de timmar jag behövde ändå. =)

Fick papper igår från förskolan om att fylla i hur han ska gå i sommar. Omöjligt att göra. Jag vet ju inte förrän några veckor innan hur jag ska jobba i sommar... Enda vi kan fylla i är när Kristian ska ha semester, men annars förstår jag inte riktigt hur folk kan veta såhär tidigt exakt hur de jobbar varje dag hela sommaren.

Nu ska jag göra iordning mig så jag kan plugga tills de hämtar mig inför begravningen... Känns konstigt. Vadå är han borta nu? Hann ju knappt se honom. Men iaf glad över att det hanns med de här 3 åren. Annars hade man väl undrat resten av livet vem han var...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0