Magsjuka my ass

Idag mår jag bra! =) Inskolning på tisdag, here we come.
Kristian däremot mår icke bra. Han bara ligger. Det är nog värre idag än igår för honom t o m.
Så Lilian, om du undrar varför jag inte sa till om att jag mår bra idag, that´s why. Vill inte att han ska smitta Viran.

Jag fattar dock inte vad det var jag kände av? Ont i magen, lite feber och kväljningar. Och idag, puts väck?
Mycket konstigt, men förbannat skönt.
Nu känns det lite krångligt iochmed pluggandet iof, att Kristian är sjuk. Men ja.. det ordnar sig. Får plugga mestadels på kvällarna till han är frisk. Eller så kanske han mår bra imorrn, vem vet.

Idag brände jag sönder alla Villes nappar. Alla utom de nya namn-napparna, som tur är. Hade varit ruskigt irriterande. "Älskade Ville" står det på hans dagis-nappar. =)
Jag skulle alltså koka napparna. Slängde gamla nappar och kokade de relativt nya. Sagt och gjort och medan de skulle koka satte jag mig häruppe vid datorn och glömde helt bort att det stod en kastrull med lite vatten o nappar på spisen. Suck. Det var rök i hela nedervåningen. Kristian bad just då till porslinsguden så han märkte ju ingenting heller förrän han kom ut.. Så det var han som ropade på mig t o m. Sen pep brandvarnaren också. Mycket läskigt. Tur att Kristian var hemma.
Inte första gången jag glömmer dem heller... men det har aldrig gått såhär långt. Får skärpa mig!

Snart ska jag göra iordning mig för att hämta hem lilla skrutt. Hoppas hoppas hoppas att han iiiiinte blir nedsmittad av Kristian.



Alltså, seriöst... Hur fan tänker människor som skiter i sina barn? Som vägrar träffa en liten flicka på 2 år? Fyfan vad äcklad jag blir av såna människor. Och som dessutom skaffar nya barn med en annan tjej... Eh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0