Nyår

100101... cool.

Mycket trevligt igår kväll! Fick i mig ett o annat glas. Lilian.L och jag drack lite lemonade med sprit i. Helt okej att ha att bryta av med, eller som fördrink.
Sen blev det Lindemans rött för nästan hela slanten.. Ett par minttu-doolyes slank förstås ned också. ;)
Tycker ändå att jag varit rätt fräsch idag för att ha druckit så pass ändå. Trött som en gnu, men värt det.
Vi spelade buzz. En och en och tjejerna mot killarna. Självfallet vann vi tjejer 3 av 3. Ingen som är förvånad förstår jag.
Det gicks ut och tittade på fyrverkerierna också. Var ute i typ 5 min tror jag, sen var våra näsor så röda så röda.
Ett glas asti, 1 cigg, kramar och pussar, sen in i värmen igen. =)

Lilla skrotis hade inte somnat förrän kl.22 hos mormor o morfar. Han kände väl på sig att det var nyår, men orkade inte riktigt hela vägen. ;)
Saknade honom riktigt ordentligt idag innan vi tog oss dit för att hämta hem honom...

Har tagit mig ett varmt och skönt fotbad här på kvällskanten. Frös som en sate idag innan jag upptäckte att värmepumpen stod på 17 grader. Sänkte den igår kväll för det var så himla varmt pga alla människor och alla värmeljus.
Men 17 är lite väl sådär en vanlig dag...

Träningsvärk har jag fortf. också. Om man får träningsvärk av Nintendo Wii, vad får man då inte sen när den riktiga träningen börjar? Ujuj.
Wii ja, det har vi köpt. SÅ jäkla roligt. =)

Imorgon ska vi till Erika, Jimmy o Alice. Tar med oss buzz! Och dammsugaren till Ville. ;)

På söndag ska vi på 2-års kalas. Nowalie som fyller 2. Tyckte nyss vi var där på 1-års kalas...
Vi ska ha med oss Viran då för hennes päron ska renovera. Blir lite roligt att leka 2-barns-föräldrar
för en dag. Hehe


Min duktiga lilla konstnär


Kör traktor o äter riskaka


Nyårsfrukost


Busar med pappsen


Riktigt skoj med vatten

   
Ännu roligare när man får spruta själv. SOM han garvade. Älskade skrot. =)


Sen var det dags för duschen. Man måste vara fin när det är nyårsafton.


O fin blev man!


Äter förrätt. Toast med räkor, avokado och romsås. Det gillade han skarpt! Åt 2 st...


...så sen när oxfilén kom så var han inte så hungrig längre... hehe


Nu är det ett nytt år. Nya förhoppningar och förväntningar. Träna t ex. Kom igen nu.


Gott nytt år på er!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormors finaste lilla kille

2010-01-02 @ 08:52:59
URL: http://margoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0