Slappardag

Idag blev det en riktig slapprdag för mig kan jag säga. Först sov jag till halv elva. Lagade lunch till oss tre medan Kristian o Ville sov. Vid ett åkte de iväg till Jani o Elsa och sedan dess har jag setat och spelat Mario på Wii. Hehe.

Jag har fixat ansökan till csn också faktiskt. De hade tydligen inte fått in min ansökan som jag redan hade skickat, så det var en jäkla tur att jag ringde dit för att dubbelkolla så jag skrivit rätt inkomst iochmed föräldraledigheten.
Nåja, nu är det iaf gjort och de har fått in den. Han satt med mig i telefon till jag var klar så.

Har fixat lite med korten också, så nu ska jag väl kunna lägga in några st från helgen.

   
Spelar innebandy, chillar i stolen, städar. Busy day. =)

 
Det här var sååå roligt tyckte han. Jimmy fick knappt äta mat eller efterrätt sen. Ville kom och tog honom i handen hela tiden. Hehe

Tog tyvärr ingen bild på Alice. Why? Tog med mobilen, men det orkar jag inte fixa nu.



Bjussar på kex

  
Visar upp sin nya kärra


Ville kramar Vira. =)


Börjar röja


Mjahaja tänker ni... är det såhär det går till när man är barnvakt! ;)
Mutat ungarna med varsin majskrok t o m. Haha


Efter en stund har det röjts, kan man säga. ;)


Viran


Just chillin´




Ska lägga upp bilder från kalaset också, men det tar jag i ett nytt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Lilian

Myspysungar. :)

2010-01-04 @ 19:54:07
URL: http://lillzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0