Startat

Nu är jag igång med 2 kurser. Känns bra! Jag har fått en överblick över vad kurserna går ut på och hur jag ska gå tillväga för att på bästa möjliga sätt kunna hinna med ordentligt. Nu är det alltså de stora kurserna jag startat med, de som kommer hålla på hela terminen; samhällskunskap B och pedagogiskt ledarskap.

Ska strax starta med de andra också. Ladda ned allt material som behövs osv. Religion A och psykologi B.

Sen startar 2 till kurser i mars, men då slutar religion och psykologi så det kommer va luuugnt. =)

Ska bli nice att i helgen kunna få till det bra härinne i datarummet. Självklart ska det tapetseras, målas tak, bytas golv och lister även här. Men det får vänta till hallen häruppe är klar. Som den kanske kan bli... nästa vecka?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0