Älskade unge

Nu har jag knappt sett min lilla skrutt vaken på 3 dagar känns det som... I söndags var vi till Hälleforsnäs för att kolla på teater (Donny i en av rollerna, jävligt bra var den och han!) så då sov Ville hos mamma och pappa, sedan har jag jobbat till halv åtta nu i 2 dagar så då har jag ju kommit hem när han sover.. Men idag så hörde han när jag kom hem så jag hörde ett "mamma?!" så då gick jag upp o fick gosa o skratta en stund med lilla älsklingen innan han somnade. Vi hade faktiskt jätteroligt.. hehe.. Det blev små lekar av att han inte ville sova och jag ville sjunga and so on.. Ja.. vi skrattade mycket båda två iaf.. Älskade lilla unge. =)

Men imorrn är jag ledig så då ska det umgås så det står härliga till! Ska ta en riktig "bara vara" dag och helt enkelt bara vara med mina 2 fina killar. Aja, betala räkningar o sånt måste väl tyvärr också göras...

För övrigt då.. Håller på för fullt att leta böcker till de två första kurserna i skolan. Ingen panik, för de flesta verkar det finnas gott om begagnade, men det är ju alltid skönt att ha det klart i god tid.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag förstår hur du känner dig, man blir ju tokig när man inte får träffa honom varje dag, jag funderade på att ringa videosamtal varje dag till honom så man får se och höra hans röst också. Folk blir säkert galna på pappa och mig, för vi pratar bara om Ville skrutt.

2010-07-28 @ 17:00:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Jag

Ja vi tycker iaf bara att det är roligt att han är så poppis! ;)

2010-07-28 @ 20:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0