Sista schemat

Ja då har jag ju alltså kommit in på skolan. Äntligen. Tog sin lilla tid med tanke på att jag hade tänkt att jag skulle ha kommit in redan förra terminen. Men men. Nuså. =)

Jag jobbar o står i, men nu är jag ledig sön-mån och då ska vi sova hos mamma och pappa för de ska iväg till deras kompis i Söderhamn med Rocky som ska flytta dit. Deras hund alltså.

Hoppas på bra väder, men det gör faktiskt inget om det inte blir det. När det är sådär varmt och soligt som det är hela tiden nu så är det alltid lite extra jobb med att se till så Ville är insmord flera ggr under dagen och har täckande kläder hela tiden. Och när han hoppar studsmatta så tar han hela tiden av sig hatten. Farligt farligt i den här solen.

Idag fick jag mitt sista schema.. kanske för alltid? Ja, just på systembolaget alltså. =) Men ja, man får se.

Börjar riktigt längta till Turkiet nu.. Snaaart. Inte för värmen, den har vi ju ändå, men bara det faktum att chilla hela dagarna och göra det som faller en in. Äta på restaurang och bara njuta av lilla skrutt... Älskade lilla hjärtat vad jag är galen i honom. Idag när de skjutsade mig till jobbet så blev han så ledsen när jag skulle säga hej då och gå ur bilen. =( Men jag sa att mamma kommer sen, då nickade han i tårarna och sa "jaaa". Finaste skrutt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla plutt

2010-07-17 @ 01:35:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0