Börjat jobba

Så, nu har jag börjat jobba igen. Igår var första dagen. Gick hur bra som helst dessutom... man kommer snabbt tillbaka och in i allt igen. Lite skrämmande ändå, var tog de här 2 åren vägen? Kändes som jag aldrig lämnat stället.

Idag är jag ledig, men sjuk. Frös som fan på jobbet igår och hade ont i hals/öron/huvud. Sen när jag kom hem visade det sig att jag hade 39,1 graders feber. Oops. Fortsatt feber idag med och halsen känns som taggtråd när jag sväljer. Nåja, ska försöka kurera till imorrn. Känns så jävla dumt om jag måste sjukanmäla mig andra arbetsdagen. Kristian kommer snart hem med ipren, honung och yoghurt. Svårt att äta när halsen gör ont.

Ville däremot får vara hemma imorrn med, så om jag kan jobba blir det K som är hemma med honom. Svinkoppor och de har ännu inte torkat ut helt så han kan nog fortf. smitta andra.

De försöker ringa till mig från högskolan, men när jag svarar så säger ingen nåt... jag bara hör att det är nån där o typ rasslar med papper osv. Irri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0