Ärenden

Nu orkar jag inte plugga mer för stunden. Fan vad klockan går. Nyss var den kvart över nio och jag precis hade lämnat av Ville på förskolan. Måste dock fortsätta en stund ikväll. En ganska lång stund kanske.

Festen närmar sig med stormsteg och det planeras för fullt. Jag hoppas förresten att det är klart för alla varför de flesta i släkten inte blivit bjudna? Om inte, så är det för att vi kör en kompis-fest. Så de i släkten som kan betraktas som någon slags kompis eller någon nån av oss brukar festa med eller så, är bjudna. Som t ex ett par av mina morbröder, som ingår i samma "herrklubb" som Kristian gör. Kristian själv har valt att bjuda dem. Självklart med deras respektive. Cicci vet ju alla att jag umgås med, så det behöver knappast förklaras. Inte Carola heller, vi har också umgåtts flitigt förut och hon är någon som jag alltid bjuder på mina tjejfester o så. Även om hon inte kunnat komma nån gång. Hehe. Än. ;)
Så, ja.. det var dem i släkten som har bjudits. Och 2 st kusiner på Kristians sida. Resten är bara kompisar. Nu har jag klargjort det också. Om någon i släkten undrade, vilket jag kan förstå om nån gjort, eftersom vi brukar bjuda släkten också.

Usch, läste precis om kvinnan som hittats död i Vilsta. Hoppas för guds skull att det inte är någon man vet eller känner. Lika hemskt ändå förstås.

Snart kommer mina killar o hämtar mig. Lite ärenden ska göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0