Galet mycket

4 teoriprov á 5 timmar. 2 delprov. 2 inlämningsuppgifter och 1 uppsats som ska in som ska ha skrivits på sedan starten i januari. Den här härliga buffén är vad som väntar mig sista helgen i maj. Avundsjuk?

Det är förbannat dumt att man inte får tillgång till proven förrän på fredagen. 4 teoriprov...? Jag gjorde 2 st förra helgen och det var jobbigt nog. Men, vad gör man, det är bara att bita ihop och prestera.


Har Ville hemma idag med. Han har inte feber längre men var så pluttig ända till igår, så jag ville ha honom hemma en dag till. Dessutom har jag inte världens bästa samvete för att han fick sova borta när han var pluttig. Men ja, det kändes inte som att det var läge att ställa in Kristians 30-års fest för att Ville haft feber pga mässlingsprutan... Så då myser vi idag istället. Får plugga ikväll. Imorrn ska han till dagis igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0