Lättad

Jag skrev ju då en psykologiuppsats här i förra veckan om anorexia. Började med den sista veckan av tre, så jag tänkte ju förstås när jag var klar att det får bära eller brista. Jag visste att det saknades grejer i den och jag tänkte överhuvudtaget att den var rätt kass eftersom jag i stort sett bara hafsade ihop den.

NU ångrar jag mig att jag inte la ned LITE till på den. Hon skrev att det var ett jättefint och bra arbete och att jag hade gjort allt noggrannt och täckt all fakta som skulle vara med, MEN om jag hade diskuterat lite mer kring själva behandlingarna, hade jag fått Vg. Nu blev det "G med beröm". Som ett G+ alltså... Hatar det där plusset.. Gör ingen skillnad förutom att det får en att känna "FAN".
Men men.. jag sa senast igår till Kristian att jag inte blir förvånad om jag måste göra om den. Och det slapp jag ju! =)

Hade jag inte ätit lchf så hade jag firat med en kebabtallrik ikväll. ;) (Ja, jag firar när jag får G, som det sanna G-barnet jag är!)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja men det var väl jättebra betyg, om du själv tyckte du "hafsade" ihop den, då vet du ju att du kan få VG om du vill.

2010-03-04 @ 13:24:51
URL: http://margoth.blogg.se/
Postat av: Jag

Jo.. det är sant... Därför det är så irriterande att jag inte började tidigare och la ned mer tid på den, om det nu var så nära Vg som hon tyckte...

2010-03-04 @ 13:39:40
Postat av: Pethra

Bra jobbat! :) Som du skrev, det är ju faktiskt ett bra betyg när du känner att du inte gjort det bästa du kan liksom. Ät en kebabsallad! :D

2010-03-04 @ 17:50:45
URL: http://nanoliten.blogg.se/
Postat av: Denise

Håller med ang plussen, de är som en vagel i ögat! Inte sjutton syns de på pappret! Men det var väl inte hela kursbetyget? Du har väl chans att göra ngt mer för att få VG som du med all sannolikhet klarar!



Mitt specialarbete på gymnasiet var om anorexi! Tror det är ett tacksamt ämne för att man är kvinna och måste stå ut med media varje dag =( Inte så svårt att lista ut varför det finns...BTW- finns det genetiska förutsättningar för anorexi, stötte du på sådan info ngn gång?

2010-03-05 @ 23:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0