Resedags!

Jihuuu... bokat resa nu! Och jag tror inte det blir nå problem med att vara ledig. Ingen annan hade ansökt om semester den veckan så. =) Blir 20 aug som vi åker. Turkiet, Marmaris. Niiiice. Lär väl fortf. vara varmt här då, men det spelar nada roll. Bara skönt att komma iväg! Och nu blev det ju innan skolstart också... mycket bra.

La in om semester 2 veckor i sommar också... det visar sig om det funkar. Redan 5-6 st som hade ansökt om de veckorna så nån/några lär ju få flytta på sig. Nåja, ett senare problem det där...

Min lilla skruttis har faktiskt inte hostat sådär skitmycket idag, men hosta har han ju så han blir hemma imorrn med. Han rosslar en del och låter sådär pipande från halsen. Jobbiga är ju bara att jag måste plugga hela kvällarna nu.. men så blire. Ska ju på spa i helgen så vem bryr sig!

Internationella kvinnodagen idag. Om jag hade tänkt i gamla banor (läs: igår) hade jag propsat på att det skulle firas med nåt riktigt gott! Men nu när jag är såndär som tänkte bli naturligt smal till resan så tänker jag inte så längre. Nej, precis. Men en toast ska det nog bli iaf. Har ju kvar såndär ost från lchf-tiden (läs: förra veckan).

Min förkylning är nog på G att ge sig tror jag... Fortf. rätt täppt i näsan och lite konstig i halsen, men det är inte alls som det var i förra veckan och helgen som var.

"ä dä?" hör jag ca 14926 ggr om dagen. ;)


Kommentarer
Postat av: Pethra

haha.. läs: igår. skrattade lite högt för mig själv där.. =) Sweet med marmaris!!

2010-03-08 @ 16:34:05
URL: http://nanoliten.blogg.se/
Postat av: Mamma

ä dä vill man gärna höra miljoner gånger, finaste orden

2010-03-09 @ 08:11:18
URL: http://margoth.blogg.se/
Postat av: Denise

Härligt med Marmaris!

Är det systembolaget som gäller i sommar?

2010-03-09 @ 08:33:34
Postat av: Denise

Det är riktigt tråkigt att vara student om man inte kan leva på ngn annan under sommaren =) Många åker hem till mamma och pappa har jag märkt och har ofta hyresfria somrar om man bor i studentrum. Det är lyx det =)

Man får aldrig ledigt, för man måste jobba under sommaren för att få ihop pengar till mat och hyra och plugga under terminerna. Du kanske kan ta några veckor med FP iaf?

2010-03-09 @ 15:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0