Semester

Ojojoj, SelmaSpa i Sunne är något att rekommendera you people. Det var SÅ fint. Top Notch, allting!
Vi har bara njutit av lugnet hela helgen. Simmat, badat bubbelpool, bastat, tränat (yoga, vattengympa och styrka/kondition), ätit, vilat, sovit och så det bästa: fått massage! Jag skrev fel massage här innan jag skulle åka. Det var varm olje-massage vi fick och herremingudomduhadefunnits vad skönt det var! Ansiktbehandlingen gjorde förbannat jävla skitont, men det var ändå värt för nu vet jag lite mer om min hy. Bra med ärliga hudterapeuter.

Kort och gott, en förbannat härlig helg! Tack igen, mamma! =D

Har fått veta när jag får semester nu. Först och främst är det ju veckan vi åker till Turkiet, men i övrigt blev det v.26-27. Kände att 3 veckor inte var nödvändigt eftersom jag jobbar så lite ändå med mitt kontrakt på 16 timmar. Ja om inget händer med det då. Men det är det hon sagt iaf, att jag ska jobba enligt kontraktet och att vick-timmarna är borta, så då borde det ju vara så så. Får stämpla upp helt enkelt. Det tråkiga är ju att när min semester tar slut, då börjar Kristians. Haha. Men men, det positiva i det hela är att Ville får vara hemma 6 veckor i sträck. Det gillar vi. =)

På mitt jobb vill alla ha semester samtidigt och folk får helt enkelt flytta på sig. Nu är det inga problem för mig att flytta på mig, det är inte det det handlar om, MEN, eftersom Kristian har industrisemester så kan man aldrig vara säker på att man får semester ihop överhuvudtaget. Vilket hände i år nu då, men som sagt, jag har inte jobbat på 2 år så att flytta på min semester är absolut inget problem. De andra är helt klart mer värda att få sina semesterar enligt mig. Jag trodde ju inte ens att jag FICK ta ut semester i år så.
Anyway, blir jag lärare så kommer sommaren alltid kännas bättre... det är ett som är sant. ;)

Mina killar var i badhuset i helgen. Såg så mysigt ut när de skickade bilder... Jag är så glad över att han hittar på grejer med Ville och verkligen VILL det också. Skrutt har verkligen världens bästa pappa och jag världens bästa pojkvän. =)

Nej nu är det dags att börja råplugga. 2 teoriprov, 1 delprov och 1 inlämningsuppgift i helgen! Wihuuuu!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Med världens bästa pappa och världens bästa mammma kan resultatet bara bli: Världens bästa Ville

2010-03-15 @ 13:51:14
URL: http://margoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0