Sjuk

Idag har jag Ville hemma. Lilla älskade hostboll. Med leverpastej i hela nyllet såg jag just nu.

Idag ska vi ned till stan en snabbis för att checka in resor. Vi tänkte uto reeeesa. Var? Vet icke.
Turkiet antagligen. Billigast.
Skulle dock behöva kolla på jobbet först vad som gäller för mina semesterdagar... Enligt min lönespec. så har jag semesterdagar som vanligt.. och jag har hört att det är så när man jobbar som jag gör.. att man ändå får sina semesterdagar fastän man varit mammaledig. Så, det vore ju bra. Kanske man t o m kan vara ledig nåt i sommar? Resa tänkte vi nämligen göra antingen i slutet av sommaren strax innan skolan börjar, eller nån vecka efter att skolan har börjat. Man får helt enkelt hoppas på att det skulle funka att vara borta då. Ja, den där skolan som jag nu bara räknar med att komma in på... Tänk om jag inte gör det? Hemskt. Sen kom jag på att om jag kommer in på skolan så lär jag ju bli återbetalningsskyldig om jag tagit ut semester o sen "slutar"? Ja, jag ska kolla det där...

Anyway.. det är vad vi ska göra idag nu om nån timme... sen blir det chilla resten av dagen så skrutt kan bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0