Sunne

Skrev det här igår, men det verkar som att det aldrig publicerades.


Djuprengörande behandling, 50 min

En behandling som rengör huden på djupet och avlägsnar tilltäpptheter. I behandlingen ingår rengöring, hudanalys, peeling, ånga, portömning, plockning av bryn, ansiktsmask och avslutande produkter.


Aroma massage, 80 min
En avslappnande massage med härliga aromatiska massagebalsam från Decléor. Unika tekniker med massage och akupressur löser upp spänningar, eliminerar gifter och fyller kroppen med ny energi. Ingår även ansikts- och skalpmassage.


De här 2 behandlingarna blir det i helgen. Plus yoga, aquaträning och qi gong. Och en jääääkla massa härligt bubbelbadande/bastande och simmande i poolen. Och förstås en massa god mat! Nice. =D


Mina killar ska kanske till badhuset med deras kompisar. Om han har frågat. Han skulle fråga Jani om han o Elsa ville åka dit tror jag. Och fastän jag ska på spa, så blir jag avis. Det var så himla mysigt när vi var där hela familjen. =) Men vi ska snart dit igen!

Nu eftersom Ville varit hemma i 5 dagar så tänkte jag att det nog skulle bli lite tårar idag när han skulle lämnas på förskolan. Men se på fan, första gången det gick att lämna utan att han lämnades i någons famn istället! Han lekte med tågbanan och pekade o sa "mamma", när jag vinka o sa hej då, för att sen vända sig mot tågbanan igen. Blir man nöjd då eller? Så jäkla skönt. Dessutom sover han hela nätter igen. Bra där. Jäkla förkylningar som kan ställa till med att hela familjen är trötta som spjut.

Nej nu ska jag fortsätta med mitt pluggande så jag kan njuta av helgen i fulla drag. För jag har väl nämnt att jag ska åka på spa? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0