Bra dag

Varit på Busborgen idag i V-ås. Nice värre! Jättemysigt nu när ungarna är så pass stora att de tycker sånt här är kul. =)

Vi var där i över 2 timmar så när vi skulle åka hem tänkte vi att Ville nog slocknar som ett ljus i bilen.. men icke. Han somnade när det var en kvart kvar hem o vaknade när vi gick ur bilen o vägrade sedan somna om. Så, en kvart var allt han sov idag.

Han o jag åkte ut till mina föräldrar för Kristian åkte o träffade Herrklubben för handboll (som dock uteblev pga danstävling i sporthallen) och bowling.. jag var inne o hämtade dem sen för de är o grillar hos mamma o pappa nu o ska spela lite golf o så. Tror dem. Det tror inte jag. Jag tror ölen övertar. ;)

Ska plugga ikväll är det tänkt.. och jag håller på.. men jag är så fruktansvärt trött... =( Bestämde nyss med mamma att Ville ska vara därute imorrn på dan så jag kan plugga då med. Kristian lär ju vara bakis imorrn så jag förväntar mig inte mycket mer av honom än att han sover ett bra tag. Så nu kan jag iaf andas ut litegrann för ikväll.. ska pula lite med uppgifterna men jag kör järnet imorrn så skiten blir klar. Ska lämnas in imorrn...

Tog maaaassor med bilden från Busborgen, men jag orkar faktiskt inte lägga in ett enda foto just nu. Nånda. Känner bara för att lägga mig bredvid lilla hjärtat.. vilket jag ska också, om ett par timmar.

Ska nästan bli lite skönt att börja jobba. Slippa plugga hela jäkla tiden. Vara ledig när man är ledig, liksom. Men, ska nog inte säga nåt, för förhoppningsvis blir det 3,5 år plugg framöver. ;) MEN, då är det ju iaf loven man har att se fram emot då man är ledig! Vi har ju bestämt att om jag börjar plugga så ska jag inte jobba extra nåt, utan vara ledig när det är lov och på sommaren o så... Känns förbannat skönt att ha det sagt redan innan. Gäller dock att spara pengar under året så att det funkar.

Då fortsätter vi då. SUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0