Buzz

Jättetrevligt igår! Fick i mig 3 glas rött, alldeles lagom för jag mår lika bra idag som om jag inte hade druckit alls. Vi grillade, spelade kubb, skrattade, diskuterade (frågan om killar "får" leka med dockor kom upp, jag behärskade mig alldeles utmärkt, men inom mig så förstår jag verkligen inte åsikter som en del hade. hehe) och till sist spelade vi Buzz i ett par timmar. Jag vann 3 ggr av 3. (?) Haha. Killarna vann dock mot oss tjejer, men till vårat försvar var klockan närmare 01 och jag hade velat gå hem i typ en timme, vilket ledde till minskat engagemang. ;) Ja, det låter bättre så. 

Idag är den stora frågan: Ska man äta godis eller chips? Eller både och? Eller grönsaker o dipp?

Skckade nyss in nytt schema för Ville för juni.. Hans schema ser jättebra ut, det snittar på 17,5 h/veckan stod det. Däremot hämtar jag bara 2 ggr på hela juni.. Jag kommer missa så mycket.. Nattning t.ex. Suck. Aja, man får ta igen allt de dagar man är helledig och bara kan chilla. =)

Nu sover herr Veteläinen. Hm. Jag vill åka till skrutt.

OCH så tror jag att ikväll kan vara kvällen då en rysare ska ses. For real. Inte scream, inte en alien-movie som aldrig kan bli sådär läskig.. Nej, mina vänner.. en ryyysare. Kanske.




   

Han är en självplågare, vår son. ;)


   

Leker i nybyggda lekparken.

 
Plastglas därigenom så de ser varandra o har så roligt. Och folk säger att såhär små barn inte leker med varandra. Yeah, right. Bara för man inte leker mamma-pappa-barn, så betyder det inte att de inte leker med varandra. De interagerar med varandra, alltså leker de med varandra.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Såna sötnosar, det är klart att dom leker med varandra

2010-05-23 @ 20:15:06
URL: http://margoth.blogg.se/
Postat av: Lilian

Dom är ju sååå fina. :)

2010-05-23 @ 20:38:02
URL: http://lillzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0