Hosta igen

Jag som varit så nöjd över att Ville inte varit sjuk mycket iochmed dagis-starten. Nåja, nu känns det som att sedan påsk har de friska dagarna inte varit många... Jag tror det här är tredje gången han är hemma sedan i påsk? Inräknat med påsken också alltså.

Han är ju inte sjuk på det sättet att han bara ligger hemma eller är inne.. Nu är det hosta o lite snorigt, men jag vill ju ändå inte släppa iväg honom till förskolan, för då blir det bara värre känns det som. Sen leker de ju på ett annat sätt där och man behöver ju vara lite lugn när man har hosta...

På torsdag hoppas jag han är fit for fight igen, för då har vi individuellt föräldramöte på dagis.

Nu tittar vi på Oliver & Gänget och äter frukost... Senare blir det lekparken. Mysigt med såna här dagar ändå.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0