No flow

Inte alls samma flow idag. Jävligt trött. Tur att jag fick mycket gjort igår kan jag säga. =/ Jag får helt enkelt plugga på ikväll med. Hur bra nu det brukar gå.. återstår att se.. Jag kan mycket hellre tänka mig att se en Falk-film och käka pizza. Hm.

I eftermiddag/ikväll är det grillkväll på förskolan för både familjer och lärare. Ser inte speciellt lovande ut med detta regn.

Idag när jag lämnade Ville skulle de gå och leta efter sniglar. Undrar om de hittade några. ;)

Insåg förut när jag tittade på Villes schema för i juni att jag kommer hämta honom sjukt lite. Fyfan va tråkigt. Det är ju det som är det roliga!

Skriver i punktform för jag har egentligen inget att skriva.. vill bara sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0