Obefogad oro

Varje gång jag får tillbaka en rättad inlämningsuppgift på mailen så knyter det sig i magen... de sekundrar det tar att ladda ned uppgiften och spara den för att sen gå till mappen o öppna den... det är sekundrar då världen står still.

Men, allt som oftast (kors i taket) så är min oro obefogad. TÄNK om jag hade pluggat på såhär i gymnasiet. Verkligen tagit mig tiden att ens plugga. Anyway.. jag fick ett till Mvg. Och jag kan för en stund andas ut igen. =) Nu inväntar jag bara beskedet om den andra inlämningsuppgiften.

Kommentarer
Postat av: pethra

fan va nice! :-)

2010-05-03 @ 14:40:25
Postat av: Lilian

Grattis!! :)

2010-05-03 @ 14:42:22
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Denise

Det handlar väl om mognad antar jag =)

Nu inser du vad framtiden kan innebära och får motivation. Intelligensen för MVGs har du nog alltid haft ;)

2010-05-03 @ 20:33:47
Postat av: Mamma

Grattis! Va duktig du är.

2010-05-04 @ 07:26:05
URL: http://margoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0