Schema

Idaaag ska Ville till förskolan. Så idag är det alltså dags att plugga igen.

Enda han gör är rosslar litelite och det kommer nån host ibland, men nu gör jag bedömningen (hehe) att han inte smittar i varje fall. Snoret rinner inte heller... bra där.

Ikväll blir det alone-time á la Marie. Ja, och Ville då, men han kommer ju sova. Sååå, hur ska jag spendera denna kväll då? Jo, det kan jag tala om, det blir godis och plugga. Såja. Kristian ska till Jani o spela spel.

Ska till jobbet idag och lämna in mitt önskeschema... Jaa, alltså jag har försökt göra det pulserande och bra, men även tagit en del "skit-tider" så att man inte bara försöker få de bästa tiderna hela tiden... Vi får väl se hur mycket av det som går igenom. Bäst vore iaf om jag kunde få vara ledig allra första dan.. hehe.. Villes dagis är stängt för planeringsdag då.

I övrigt så har jag insett hur få veckor det handlar om... jag har schemalagt 15 veckor, men då är jag ledig 3 st av dem också, så alltså 12 veckor... o sen då... Time will tell... Fick förresten resultatet från högskoleprovet igår och det var som jag hade räknat efter. 1,1. Jag är glad. =)

Playdate senare idag, med Lilian x2 + barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0