Solskydd

Precis beställt solskyddskläder åt lilla skrutt. Var o letade på stan förut men det var svårt att hitta långärmade tröjor o byxor. Jag fattar inte grejen med kortärmade, då måste man ju ändå hålla på o smörja. Jaja, alla tänker vi olika. Fasiken va dyra de är alltså, men jag hittade iaf en solskyddskeps på rea, 49:-, alldeles lagom. Sen var färgerna kanske inte de bästa för herr pappa, men jag tyckte om den. ;) Jag fick kompromissa och ge upp de färgerna jag ville ha på byxor o tröja dock.. Han måste få vara med o bestämma litegrann om kläderna. Hehe. Galet dyrt, men galet viktigt. Ska nog köpa såna där solskyddsdojjor sen också..

Nu sitter jag här o ska skriva uppsatser. 2 st, varav en modell större och en modell mindre. Det går bra nu, kompis det går bra nu. Suck.

Fick iaf Mvg på en av uppgifterna jag lämnade in i helgen. Likie! Den andra vet jag inget om än...

Igår var jag sjukt duktig. Jag cyklade först fram o tillbaka till bibblan o lånade böcker. Tog en sväng till cykelaffären också för att köpa cykelkorg, men det var tydligen sånt krångel med att sätta fast den o jag hade ju inga verktyg med mig precis, så det fick vänta.
Seeen några timmar senare cyklade jag fram o tillbaka till tunapark för att hämta mitt schema för juni. Bra där.

Idag är det 2 veckor kvar till jag börjar jobba. Ons 2/6. Gick hem 4/6 för 2 år sedan, så det blev nästan exakt 2 år jag var "hemma".

Igår var Kristian på snickar-kväll på förskolan. De snickrade bänkar och ramper och målarstaffli och allt vare va... Min egna Byggare Bob. =)

Nej.. jag kan väl inte skjuta upp dagen längre känner jag.. damnit.

Kommentarer
Postat av: Denise

Håller med ang solkläderna. Hade en gammal Vi föräldrar tidning med solklädes-test och där var Kappahl väldigt bra, så vi köpte därifrån. Kostade bara 200 krför en body. Tyvärr i kortärmat och kortbent, så det blir smörj på resten =)

2010-05-20 @ 10:17:45
Postat av: Jag

Denise: Jaaa, KappAhl hade hamnat som 2:a i TestFakta från förra året, så de ska va bra dem. =)



Nu köpte vi sunblock (1:an). Tror det var det han hade förra året med.

2010-05-20 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0