Urvalsgrupper

Tittade på min anmälan till högskolan igen. As any day. Och nu står det vilka urvalsgrupper jag är sökande i. Fick ett stort pirr i magen när det stod nåt annat än "handläggning pågår".

Däremot blev jag lite orolig för att de redan räknat ut meritvärdet osv. Jag har ju kursslut på fredag, så jag ska ju alltså komplettera med fler betyg, vilket också står med i ena urvalsgruppen. Skickade in betyg i mars från de jag avslutade då, men blev alltså orolig nu om det skulle bli nåt knas och de här jag avslutar nu inte skulle räknas med.. Har mailat dem och det är säkert ingen fara, men jag vill veta 100%.

Kommentarer
Postat av: Denise

När kommer första beskedet?

2010-05-27 @ 11:17:00
Postat av: Jag

Tror det var i mitten på juli...

2010-05-27 @ 15:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0