6 år

Snart kommer mitt lilla hjärta hem. Vårt lilla hjärta. Han har sovit hos sin mormor och morfar inatt och är nu på kalas hos min kusin. Igår kväll hade vi Lilian och Patrik här för lite allmänt tjitt-tjattrande och wii-spelande. Alltid nice! <3 Årets första glögg-intag gjordes också. SÅ gott. Vi skulle ha bowlat igår, det var planen från början.. men sen så.. nja.. skönt att vara hemma o bara vara, slippa åka buss i det kalla osv. ;)

Kristian är o handlar till min pepparkaksdeg som jag ska ge mig på att göra idag, så vi kan baka ut den imorrn. Spännande!
Vi firar för övrigt 6 år idag. Jag trodde inte att han hade köpt nåt, jag tänkte att det gör han säkert idag o säger att han ska iväg o köpa snus eller nåt.. ;) Tji fick jag, för det hade han. Jättefina blommor i en snygg vas, chokladpraliner och ett fint kort. My man. =)

Jag kan inte sluta tänka på mitt tal jag ska hålla på tisdag. Så fruktansvärt nervös över om jag verkligen har valt rätt ämne eller om det blir platt fall på hela skiten...

Skrev min första lilla salstenta igår. Matematik. Jag svarade på allt och jag tror att jag iaf blir godkänd. Vg blir det inte, så mycket vet jag. Nu återstår "bara" nästa fredags salstenta också... gah.. mycket större tenta..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0