Tänker på en liten plutt...

Då är jag inne på andra perioden av vfu:n. Är i samma klass (4:or) som jag var i 3 dagar i förra perioden. Och det är så kul! Dagarna bara flyger förbi och det är så himla häftigt att få vara med och se hur det går till ute i skolan! 2 veckor blir det den här gången. Enda lilla molnet på himlen är att det blir långa dagar för Ville. Idag blev det 07:30-16:45. Inte optimalt, men det är ju så det måste se ut. Kristian är nämligen på tjänsteresa till imorrn kväll så då kan inte han hämta. Idag tog jag med Vira hem också, så idag var det inte svårt att få med nån av dem. =) Trodde de skulle skrika hela vägen hem i pulkan (pga kylan alltså), men de var så glada så. Det är så roligt att se hur de trivs med varandra. =)

Nu är det alltså snart jul. Helt sjukt! Och fantastiskt! Jag älskar att Ville är så medveten nu och pratar om tomten, julklappar och julafton. Lilla älskade plutt..

Mina tankar går till en liten familj som jag hoppas av hela mitt hjärta inte får nå mer tråkigt besked! Låt nu lilla plutten få bli frisk så han kan komma och leka på förskolan och må bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0