Skitvåg

Men alltså, okej.. Sedan en vecka tillbaka så har jag skött mig exemplariskt gällande allt jag äter, jag har hållt mig till mina kalorier (viktklubben) och dessutom både gått på rask promenad och tränat på Friskis och Svettis, ändå har jag gått UPP ½ kg?! Jag _vet_ att det kan bli så, men knappast första veckan va?! Fan va surt. Jag tänker inte ens skriva in vikten idag, ska vänta till imorrn bitti och se om jag bara hade massa vätska eller nåt. =(

Jag sa igår att "jävlar om det är mindre än 2 kg ner alltså!" Ajo, tjena. Tji fick jag.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Marie Marie, minus 2 kg på en vecka, shit vilka krav du har, du måste ha små delmål annars kommer du bara bli besviken och då blir det jobbigare och svårare att hålla det. Har du små delmål så kommer det att kännas bättre och du blir mer peppad när du märker att du klarar det. För SÅ stor är du inte att det kommer gå med 2 kg på en vecka. Och tänk på att vikten varierar från dag till dag så du behöver inte känna dig deppig (även om jag förstår dig, inte det man vill se när man varit duktig en vecka) men min vikt kan variera 3 kg hit och dit från dag till dag. Tycker iaf att du är duktig och du kommer gå ner, ge det lite tid bara, du är envis och då klarar du det ;)

2011-02-01 @ 22:52:12
URL: http://http:/
Postat av: Marie

Nej alltså 2 kg är bara vad jag trodde den allra första veckan, eftersom de 2 första kilona man går ned är vätska liksom. Och man förlorar ju alltid en massa vätska när man börjar sköta sig med maten. =) Annars har jag som delmål att gå ned ungefär 0.5 kg i veckan, mycket mer realistiskt m a o. ;)



Jag har aldrig varit sån där som pendlar sådär mycket med vikten från dag till dag. Kristian är också sån, det kan skilja flera kilon för honom från dag till dag, men för mig har det aldrig funkat på det sättet.



Jag kör på och hoppas att det släpper. Jag ska dessutom ha röda veckan strax, så det kan vara därför jag har extra vätska i kroppen också. Kan ha gått ned utan att veta om det. =)

2011-02-02 @ 08:14:44
Postat av: Cicci

Ja men då låter det mer realistiskt tänkte väll, haha :D Vad skönt att inte pendla så mycket, då är det lättare att se om man går ner eller inte. Ja innan mensen brukar man ju gå upp och då är det oxå extra bra gjort av dig att klarat av att ha ätit rätt eftersom man är extra sugen just då. Det här klarar du galant ;)

2011-02-02 @ 11:18:47
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0