Elvira 2 år

Idag var vi och firade Elvira som fyller 2 år på måndag. Stora tjejen!

 
Viran öppnar paketen hon fick av oss. Sångpåse och PlayDoh.
Sen fick hon även bokstäver från Nära&Kära och en tröja från Pippi av oss, Lilian&Pekka och Pethra&Martin.


Fikadags.

 
Felicia =)


Ville ska peta näsan men missar. ;)


Rebecca petar också näsan. ;)

 
Vira blåser ut ljusen och mamma Lilian hjälper till.


 
Jag och mina guddöttrar. Ska försöka få till ett kort med alla tre gudbarn nångång tänkte jag. =)

   
Mysigt att kramas. Ville diggar Felicia.


Ville och Patrik lagar mat.


Rebecca mumsar päron.


Patrik leker med barnen.


Det var tydligen jätteroligt att stå och banka huvudet i trappan.. (?)


"äppelskutt" Men päron. =)


Ville och Rebecca leker.

 
Dags att gå hem. Rebecca var missnöjd över att jag tog kort. ;)


Felicia kläs på av pappa Pekka.


Fikar och tittar på Pippi.


Ett stycke skrutt.


Vira tyckte det var roligt att lägga lera på pappa Patriks huvud...


.. men Kristian hade nog roligast. ;)


Fyrkantiga ögon? ;)


När vi kom hem somnade Ville på soffan. Helt slut efter lek och bus hela dan. =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0